“Vi er både begejstrede og taknemmelige,” lyder meldingen.
Lige nu læser andre
Flere danske kæder har stor succes.
JYSK er til stede i flere lande med omtrent 3.500 butikker, ligesom Netto er at finde i Danmark, Polen, Sverige og Tyskland med cirka 1.300 butikker.
Nu melder endnu en kæde sig på banen med en massiv ekspansion.
Flying Tiger Copenhagen fortsætter sin internationale fremgang ved at udvide butiksnettet i Sydøstasien.
Sådan lyder meldingen i en pressemeddelelse.
Læs også
Med åbninger i Singapore, Malaysia og Thailand er den danske detailkæde nu til stede på 41 markeder globalt.
Den aktuelle ekspansion involverer 130 butikker de kommende år – på tværs af tre nye markeder.
Inden udgangen af 2025 vil der i alt være to butikker i Singapore, syv i Malaysia og otte i Thailand.
I Singapore og Malaysia har man fejret åbningen af de første butikker, mens den officielle åbningsceremoni i Thailand finder sted torsdag den 25. september 2025 i Bangkok.
”Det er i sagens natur noget helt særligt at kunne byde kunder velkommen på tre nye markeder i løbet af blot otte uger,” udtaler Martin Jermiin, der er Group CEO i Flying Tiger Copenhagen, og fortsætter:
Læs også
“Vi er både begejstrede og taknemmelige for, at det nu er muligt at besøge vores butikker på profilerede destinationer som Kuala Lumpur, Bangkok og Singapore, hvor vi allerede har et regionalt kontor til at understøtte driften på tværs af APAC-regionen.”
De nye markeder udvider virksomhedens globale aftryk og styrker tilstedeværelsen i hele APAC-regionen, hvilket understreger Sydøstasiens betydning i Flying Tiger Copenhagens internationale vækstrejse.
Ekspansionen indledes i de største millionbyer, hvor butikkerne er placeret i højt trafikerede shoppingcentre i hjertet af byernes mest besøgte områder.
På sigt vil tilstedeværelsen blive udvidet til et bredere geografisk område, så endnu flere kunder i Singapore, Malaysia og Thailand får lokal adgang til brandets butiksunivers.
“Strategiske partnerskaber er afgørende for vores vækst, og franchise-modellen bliver en stadig vigtigere del af vores forretningsmodel. På den måde sikrer vi, at Flying Tiger Copenhagen står stærkt både lokalt og internationalt – på tværs af meget forskellige markeder,” tilføjer Martin Jermiin afslutningsvist.