Folk går helt amok: Lidl udgiver reklameserie med ‘Adele’, ‘Shakira’ og ‘Robbie Williams’ for disse produkter

Af: Mie M.B

|

02/02/2024

forbrug
Foto: Lidl
Foto: Lidl
Selvom navnene er velkendte ser modellerne måske lidt anderledes ud

Lige nu læser andre også

I en helt ny kampagne har Lidl valgt at promovere deres parfumelinjer Suddenly og G.Bellini ved at lancere en række kreative reklamer med medarbejdere, der deler navne med verdensberømte stjerner som Adele, Shakira, Robbie Williams og Chris Pratt. Lidls egne ansatte er blevet frontfigurer i en kampagne, der skiller sig ud ved at bruge "almindelige" mennesker med ekstraordinære navne. Det skriver Famous Campaigns.

Foto: Lidl

Adele Prattley, en lagerkontorassistent fra Lidl i Luton, er en af de ansatte, der har fået en uventet stjernerolle, da hun poserer med Suddenly Femelle-parfumen på en tagterrasse. "Vores kolleger er superstjerner hver dag, så hvem andre ville vi ringe til, når vi ønskede at lancere en højprofileret kampagne for at promovere vores parfumer end vores helt egne Adele, Shakira, Chris og Robbie?" udtaler Peter De Roos, Chief Customer Officer hos Lidl GB.

Denne innovative tilgang til markedsføring har ikke kun skabt opmærksomhed omkring Lidls parfumeserie, men har også skabt en viral sensation på sociale medier. TikTok-videoer under hashtagget 'viral Lidl parfume' har samlet opnået over 724 millioner visninger, hvilket vidner om den store interesse for kampagnen og de tilbudte produkter.

Parfumeserien, som er blevet rost for sin kvalitet og prisvenlighed, er blevet et populært valg til både gaver og daglig brug, og er nu tilgængelig i Lidl-butikker over hele landet. 

Foto: Lidl

Anbefalet til dig