Nyheder24.dk
Forside forbrug Lidl sænker prisen på denne vare takket være populært TV-Show

Lidl sænker prisen på denne vare takket være populært TV-Show

Lidl sænker prisen på denne vare takket være populært TV-Show
Foto: Shutterstock

Lidl har rakt ud til ‘myrdet’ deltager om et samarbejde

Lige nu læser andre

I den nyligt afsluttede anden sæson af BBCs spændingsfyldte realityshow, “The Traitors” (‘Forrædder’ på dansk), gjorde en af deltagerne ved navn Diane Carson og hendes søn Ross en bemærkelsesværdig optræden. Desværre blev hun udstødt af sine medkonkurrenter, herunder den senere vinder Harry Clark, som fandt hende uegnet til spillet.

Interessant nok tog spillet en dramatisk vending, da Clark involverede Ross i et forræderisk plot mod hans mor uden at vide, at Ross var Dianes søn. Dette skabte en kompleks situation, hvor Ross forgæves forsøgte at hævne sin mors “mord”, men til sidst også blev forvist fra spillet.

I kølvandet på Carsons exit fra showet har Lidl grebet muligheden for at knytte bånd til den populære TV-personlighed. Det skriver The Drinks Business.

Læs også

Via et opslag på X foreslog detailkæden et samarbejde med Carson, specifikt omkring deres Prosecco Spumante Rosé, efter hun under dramatiske omstændigheder blev elimineret fra showet. Selvom det endnu ikke er bekræftet, om Carson har accepteret dette samarbejde, har Lidl i mellemtiden tilbudt deres Prosecco Spumante Rosé til en sænket pris for deres Lidl Plus kunder op til Valentinsdag.

“The Traitors” har vist sig at være en af BBCs mest vellykkede shows i år, med næsten seks millioner seere pr. afsnit. Lidl har tidligere udnyttet showets popularitet i deres markedsføring, inklusive humoristiske indslag på sociale medier.

Læs også

Ads by MGDK