Samantha gav sin søn en yogurt i supermarkedet: Så haglede kritikken ned

Af: Mie M.B

|

03/01/2024

forbrug
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Morens reaktion og svar har vakt en del forargelse på nettet

Lige nu læser andre også

Mor Samantha Mary delte for nylig sin indkøbsoplevelse på TikTok, efter at have oplevet at modtage en misbilligende reaktion fra kasseekspedienten, da hun overrakte to åbnede yoghurter til scanning.

Moren hævdede, at en Tesco-medarbejder så ud til at være forarget over at modtage de åbnede produkter, som sønnen havde spist, mens de gik rundt i butikken. Det skriver GBN.

Ifølge Samantha scannede kvinden yoghurterne, før hun smed dem i skraldespanden, selvom de ikke var færdige.

I videoen på TikTok sagde hun: "Da det var vores tur, sagde jeg til damen, der betjente os, 'Jeg vil bare lade dig vide, at Jack spiser disse to på vejen rundt her. Her er de, så du kan scanne dem'. Jeg ville ikke bare lægge dem ned blandt indkøbene. Hun gav mig bogstaveligt talt det mest foragtelige blik. Sagde ikke et ord. Scannede dem bare og smed dem i skraldespanden. De var faktisk ikke færdige.”

Samantha fortæller også, at hun ikke havde givet dem til ekspedienten for at få dem smidt ud, men for at være høflig, så de kunne blive scannet. Moren sagde også, at medarbejderen "tsk’ede" og "sukkede" i det øjeblik, hun tog yoghurterne.

Hun hævder også, at medarbejderen efterfølgende kommenterede, at det ikke var passende, at nogle mennesker "lod deres børn spise ting fra supermarkedet, mens de gik rundt i butikken".

Samantha havde svaret ekspedienten: "Jeg synes virkelig ikke, det er din opgave at komme med din mening om, hvad du synes - mit barn har det virkelig skidt."

Hun tilføjede, at hendes søn næsten ikke havde spist ordentligt i en uge på det tidspunkt, så hun havde grebet chancen for, at han kunne få noget at spise.

Meningerne om kvindens svar og håndtering af sagen har været delte, hvor flere argumenterede for, at hun var helt gal på den.

En person skrev: "Ekspedienten har helt ret. Tesco er ikke en buffet, hvor du betaler pr. tallerken til sidst."

En anden tilføjede: "Det er 100% hendes opgave at lade dig vide, at du ikke må spise eller drikke noget, før du har betalt for det. Jeg arbejdede i Tesco, og du er den værste kunde af slagsen."

Anbefalet til dig