Meghan Markle står endnu engang på gyngende grund med sit seneste forretningsforetagende, da hendes seneste varemærkeansøgning til livsstilsbrandet American Riviera Orchard er blevet afvist.
Det amerikanske patent- og varemærkekontor (USPTO) har påpeget, at det er forbudt at varemærkebeskytte geografiske steder, og det gælder åbenbart også kælenavne som "American Riviera", det velkendte tilnavn for Santa Barbara, hvor Meghan Markle og prins Harry bor.
Men det stopper ikke der.
Det skriver det britiske medie Daily Mail.
Hertuginden af Sussex er også blevet irettesat for at give uklare produktbeskrivelser.
USPTO påpegede eksempelvis, at hendes foreslåede 'cocktailservietter' kunne være lavet af enten papir eller tekstil, hvilket placerer dem i to forskellige kategorier. Hendes 'madlavningsredskaber' blev ligeledes vurderet til at kunne være manuelle eller elektriske. Det er tydeligvis ikke så enkelt at komme i gang med et husholdningsbrand, som det måske ser ud!
Dette er ikke første gang, Meghan støder på problemer med sine forretningsplaner. Sidste år måtte hun opgive at varemærkebeskytte sit podcastbrand "Archewell", efter det blev afsløret, at en anden selvhjælpsblog med samme navn havde slået hende på målstregen.
På trods af disse tilbageslag ser det ud til, at Meghan stadig er fast besluttet på at få sit brand i gang. Planen er i hvert fald indtil videre, at brandet kommer på markedet inden udgangen af året.