Danskere strømmer til McDonald's for at få fingrene i disse to nyheder

Af: Alberte B. C.

|

12/05/2025

Mad
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
To nye hits får danskerne på dupperne.

Lige nu læser andre også

McDonald’s har netop lanceret en række nye og tilbagevendende favoritter på menuen, og det har fået TikTok-brugere til at strømme til drive-in’en.

Særligt McWrap® Crispy Chicken til 39 kroner har skabt stor begejstring.

Mange husker den fra tidligere og deler nu deres gensynsglæde på sociale medier.

En bruger fortæller i en TikTok-video, at hun tidligere har smagt den i udlandet, og nu glæder hun sig over, at den endelig er kommet til Danmark.

Da hun endelig tager en bid af herligheden, kan hun kun gentage én sætning igen og igen:

"Ej wow, hvor er det godt!"

En simpel, men populær nyhed

Den nye Homestyle Pepper & Bacon burger har også fået opmærksomhed.

Med en oksekødsbøf, hvidløg & peber sauce, to skiver smelteost med sort peber og sprød bacon, tilbyder den en enkel, men smagfuld oplevelse.

Selvom den ikke har opnået samme virale status som McWrap’en, er den blevet godt modtaget af kunderne.

Den nye McFlurry

Dessertnyheden McFlurry® Biscoff® har skabt debat blandt is-elskere.

Mens nogle roser kombinationen af vaniljeis og knuste Lotus Biscoff-kiks, finder andre den for sød.

En TikTok-bruger fortæller i sin video:

"Altså den smager godt, men jeg tror jeg ville prioritere de to ting hvert for sig... Det bliver lidt kvalm."

Det er tydeligt, at TikTok spiller en central rolle i, hvordan nye fastfood-produkter bliver modtaget.

Brugere deler deres oplevelser, og videoer med smagstests af McDonald’s nyheder får tusindvis af visninger.

Denne digitale mund-til-mund har stor indflydelse på, hvilke produkter der bliver hits.

Anbefalet til dig