Bilka sænker priserne: 5000 varer bliver billigere

Nyheder
Nu får priserne på en lang række varer et nøk ned ad. Foto: Shutterstock
Nu sættes prisen ned på hele 5000 varer.

Lige nu læser andre også

Noget tyder på, at Bilka ønsker at gøre Føtex kunsten efter.

Tilbage i 2017 udtænkte og gennemførte Føtex deres kampagne "Føtæsk", som danskerne bl.a. kender fra de tilhørende tv-reklamer. En anden central del af kampagne var, at varehusene sænkede prisen på 2000 forskellige dagligvarer. 

Nu gør Bilka det samme. Dog lige lidt vildere. 

Varehuset fortæller nemlig nu, at det lancerer sin nye kampagne "Blå Lav Pris". Her skæres priserne på 5000 nonfood-varer. Det skriver Dansk Handelsblad.

Nonfood-betegnelsen dækker over alle de varer i et supermarked, som ikke kan spises. 

Det kan kan eksempelvis være servietter, bleer, rengøringsmidler, shampoo og så videre. 

Holder fast i Bilka-blå

Kampagnen vil blive præget af den Bilkas karakteristiske blå farve, der i stigende grad skal overtage den gule, som kunderne ellers i vid udstrækning kæder sammen med en god handel eller et knaldtilbud. 

Det fortæller Bilkas marketingschef.  

"Der er en masse symbolik i at kommunikere “Blå Lav Pris”, da vi dels vil kommunikere lav pris og dels holde fast i Bilkas blå farve og dermed distancere os fra de gule tilbudspriser," fortæller marketingchef Tore Nederland til Dansk Handelsblad-

Mest læste

Derfor gik grevinde Alexandra fra prins Joachim Grevinde Alexandra har ikke før sat ord på, hvad der medførte, at hun og prins Joachim blev skilt i 2005. I en kinesisk tv-dokumentar, der handler om grevinde Alexandra, har hun for første gang løftet sløret for, hvorfor kærligheden ikke holdt.
Ville ikke være med: Dette nægtede Puk Elgård at gøre i Go' Morgen Danmark I syv år var Puk Elgård vært på Go' Morgen Danmark - og undervejs var det særligt én udfordring, som hun svarede klart nej til.

Anbefalet til dig