Hvis du på den ene eller anden måde har haft din egen lille forretning, kender du måske til det.
Som selvstændig er der nok ikke noget, der er mere frustrerende, end hvis man ikke bliver betalt for den ydelse eller vare, man sælger.
Det gælder især, hvis man er en lille butik, hvor pengene ikke hænger på træerne, og hvor hver en krone skal vendes for at tingene løber rundt.
Om det er tilfældet hos 'Julemarked Kulturhuset Støberiet' vides ikke, men i hvert fald er der en kunde, der er sluppet afsted med et produkter, der ikke er blevet betalt for.
I et opslag på Facebook skriver julemarkedet nemlig, at der er sket en fejl i forbindelse med et køb, og at de efterlyser en kunde:
"Efterlyser den kunde der har byttet rundt på en tom æske og puttet den lanterne med dekoreret lys, sne og ski ned i æsken bagefter for at gå ind og betale de 30 kr. Det var udstillerens private dekoration," lyder meldingen.
(Artiklen fortsætter under billedet)
Foto: Facebook
Vedkommende, som står bag opslaget, håber på, at den omtalte kunde henvender sig, så der kan findes en løsning:
"Vores kære udstiller håber det er en fejl. Vil meget gerne have betaling for det hele. Vil I lige skriv til mig. Så vi kan få rettet fejlen," står der til slut i opslaget.
Såfremt du var til stede ved julemarkedet og har handlet i den omtalte bod, bør du derfor lige sikre dig, at det ikke er dig, der er kommet hjem med lidt for mange produkter.
Opdager du, at det er dig, der er tale om - og som derfor er 'efterlyst' - opfordrer vi selvfølgelig til, at du tager kontakt til julemarkedet.
Her på Nyheder24 holder vi et vågent øje mod 'sagen' og opdaterer, hvis der kommer nyt.
Du kan se det omtalte opslag herunder.