56-årige Camilla Lohmann er alt andet end tilfreds med rejsebureauet, Travellink.
Sagen er den, at hun sidste år fik aflyst en rejse til Mallorca, hvor hun havde betalt 15.166 kroner for flybilletter til sig selv og sine to børn.
Selvom det efterhånden er lang tid siden, så har hun endnu ikke modtaget nogen refusion. Her er det også værd at nævne, at hun gentagne gange har prøvet at få fat i Travellink.
Det skriver B.T.
"Mage til ikke-eksisterende service har jeg aldrig oplevet. Det er fuldstændig umuligt at komme i kontakt med Travellink," udtaler Camilla og fortsætter:
"Jeg får kontakt til en chatbot, der svarer helt hen i vejret på mine spørgsmål. Jeg har udfyldt alt, hvad jeg skulle, men de eneste svar er, at jeg skal vente, og det har jeg altså gjort i rigtig lang tid nu."
En mail fra SAS afslører, at flyselskabet allerede i december 2022 har tilbagebetalt pengene til Travellink. Alligevel har Camilla ikke set skyggen af sine penge.
Flere tilfælde
Som om hele situationen ikke er slem nok i forvejen, så er den ikke enestående.
Blandt andet findes der en Facebook-gruppe ved navn 'aldrig mere Travellink', og på Trustpilot er der over 16.000 anmeldelser af rejsebureauet, hvor næsten halvdelen giver den laveste bedømmelse.
Og mange klager over samme problem: det er svært at komme i kontakt med Travellink, og refusioner for aflyste rejser trækker ud.
Camilla og mange andre kunder venter fortsat på en løsning, mens deres frustrationer over Travellinks håndtering af sagen vokser.