Coop i opråb til kunderne: Gælder hos samtlige af deres kæder

Nyheder
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
"Så jeg vil godt appellere til, at..."

Lige nu læser andre også

I fredags købte danskerne julegaver og andre sager på livet løs, og det betyder, at mange lige nu venter på at modtage en pakke.

Pakkebølgen forventes at fortsætte langt ind i december, og Coop forventer da også en travl måned.

Faktisk forventer de, at de gennem Kvickly, SuperBrugsen, Brugsen og 365discount skal udlevere hele tre millioner pakker. Det er en stigning på 500.000 pakker, hvis man sammenligner med sidste år.

Sådan skriver B.T.

Tendensen peger på, at flere og flere danskere er begyndt at vælge butikker som afhentningssted for deres pakker.

Coop i opråb

Selvom det giver flere kunder i butikkerne, hvilket må anses for at være positivt, så er der også en bagside af medaljen. Medarbejderne skal nemlig forberede sig på løbe ekstra hurtigt i julemåneden.

"Det er et meget stort arbejde for vores gode kolleger i butikkerne. Så jeg vil godt appellere til, at man henter sine pakker så hurtigt som muligt, så vi har den fysiske plads til de store mængder, vi modtager," siger Torben B. Andersen, der er kædedirektør i Brugsen og fortsætter:

"Og også at have forståelse for, at medarbejderne i butikkerne har ekstraordinært travlt i december. Jeg kan love, at vi gør alt, hvad vi kan for at servicere kunderne så godt som muligt."

Pas på svindel

Coops navn har tidligere været brugt i forbindelse med diverse svindelnumre, hvorfor det er nærliggende at tro, at det vil ske igen i december.

Det er dog ikke noget problem, så længe borgerne ved, hvordan de skal håndtere henvendelserne, der ser ud til at komme fra Coop.

Som udgangspunkt kan man altid tage kontant til koncernen gennem officielle kanaler for at finde ud af, om man skal reagere på beskeden.

Anbefalet til dig