Coop med fantastisk udmelding: Sker 1. september

Af: Ida Hansson

|

30/08/2023

Nyheder
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Dagligvarekæden 365discount fylder 1. september 3 år, og det bliver fejret med vilde tilbud.

Lige nu læser andre også

Dagligvarekæden 365discount fylder 1. september 3 år og fejrer ikke mindst, at kæden i løbet af disse første år har åbnet 353 butikker.

"Vi markerer selvfølgelig vores fødselsdag og holder en kæmpe fest i alle vores 365discount butikker, hvor alle kunder er inviteret til et hav af vanvittigt stærke fødselsdagspriser med priser helt ned til 3,65kr stk.," skriver Coop i en pressemeddelelse.

Derudover er der mulighed for at deltage i en konkurrence via kædens instagramprofil, hvor tre heldige vindere kan vinde at få lov til at tømme en 365discount butik på 3 minutter.

Festlighederne stopper dog ikke her for i år, for i løbet af de næste fire uger åbner kæden 12 butikker mere, og med åbningen af den sidste butik i 2023 når kæden lige præcis 365 butikker.

365discount er dermed den hurtigst udrullede kæde i dansk dagligvares historie.

Succesen er skabt af 9500 medarbejdere og en række markante sejre og aktiviteter:

  • Kæden har har vundet 4 uafhængige pristjek

  • Sat fokus på SundMoms i forbindelse med folketingsvalget, da sundhed og grønnere livsstil er en af kædens store fokusområder

  • Været national partner på Royal Run og Ladywalk

  • Lanceret og solgt hjertevand (kildevand) hvor overskuddet går til Hjerteforeningen

  • Matchet værter og gæster op i julen sammen med Røde Kors med formålet at afhjælpe ensomhed i julen

  • Sammen med Hjerteforeningen givet alle butikschefer hjerteredderkursus

  • Lanceret en kampagne hvor kunder ved at købe deres helt almindelige dagligvareindkøb i vores butikker samlede mærker, som de kunne bytte til gratis glas

  • Lanceret nye egne produkter under varemærkerne 365, 365Økologi og 365minirisk

  • Introduceret flere nye små og store leverandører i kædesortimentet

”Opskriften på succesen ligger uden tvivl i rekrutteringen af stærke ledere og dedikeret personale, sortimentsfokus og udvikling af innovative, nytænkende butikker, som med et digitalt afsæt tager højde for den samlede butiksoplevelse og fokus på, hvad vores grønne hjerte banker for; den sunde og grønne livsstil, siger Thomas Nielsen, kædedirektør i 365discount.

Anbefalet til dig