Journalist Suzanne Baum blevet rasende, da hun åbnede pakken fra ASOS, som blev leveret den 31. August.
Suzanne sagde, at hun kunne lugte lort, der kom fra pakken, og troede oprindeligt, at det kunne have været hendes hund.
Om situationen forklarede Suzanne:
“Min søn sagde ‘åh gud mor, jeg kan lugte lort.’ Jeg gik ind på hans værelse, og jeg kunne lugte afføring med det samme. Jeg tænkte om min hund havde skidt på gulvtæppet, for jeg kunne ikke forstå hvor lugten kom fra.”
Der hund bar dog ikke skylden, da den kom fra en ASOS pakke, der ankom den dag.
Efter at have åbnet pakken sagde Suzanne:
“Jeg kiggede på shortsene, og der var, hvad der lignede, en afførings plet i skridtet. Jeg troede at det måske kunne være syningen, men på grund af lugten, vidste jeg straks, at det var afføring.”
“Jeg var lidt skeptisk, så jeg satte næsen lidt tættere på bare for at dobbelttjekke, og det var helt sikkert lort.”
Hvis du synes at det lyder ulækkert, så bare vent, det bliver endnu værre, da Suzanne sagde dette:
Foto: Privat
“Der er dybest set lort smurt over ryggen og op ad siden og den har lækket gennem den anden side og gennem emballagen.”
“Jeg blev helt dårlig og vred, fordi jeg har brugt tusindvis af kroner på ASOS gennem årene, og jeg kunne bare ikke tro, at dette skete.”
Mystisk nok var mærkerne stadig på pakken, og de var i en forseglet pakke, og mens hendes søn bare ville smide dem ud, forsøgte Suzanne at kontakte virksomheden.
Ifølge journalisten har det taget fem dage at kontakte dem, og hun fortalte LADbible:
“Alt hvad jeg ønsker, er at tale med et menneske. Alligevel er her fem dage senere, ingen der har kontaktet mig.”
Hun fortalte også:
“Hver gang jeg gik gennem robot systemet online, førte det ingen vegne, for selvfølgelig har de aldrig haft en kunde der skrev ‘Jeg har afføring på min vare’.”
“Til sidst gav jeg bare op, jeg var fast besluttet på at prøve at tale med et menneske, men jeg kunne ikke komme nogen vegne.”
Dette er en skam, for Suzanne altid har været en loyal kunde hos webshoppen og tilføjede:
“Jeg har købt fra ASOS, siden det startede, og jeg har altid opfordret mine børn til at købe tøj på ASOS, siden de begyndte at tjene deres egne penge.”
ASOS siges nu, at have tilbudt Suzanne refusion for varen, og de sagde i en udtalelse:
“Vi undskylder uforbeholdent for den oplevelse, fru Baum og hendes søn havde, da de handlede med ASOS. Det er klart, at denne var langt fra lever op til den standard, vi ville forvente at levere.”
“Vi har undersøgt problemet med vores team på lageret for at finde ud af, hvordan dette kunne ske. Vi har også indført yderligere træning og kontrol for at sikre, at dette ikke sker igen.”