Endelig svarer Norlys på det spørgsmål, mange kunder stiller

Af: Alberte B. C.

|

19/05/2025

Nyheder
Foto: ricochet64 / Shutterstock.com
Foto: ricochet64 / Shutterstock.com
Norlys svarer nu på det spørgsmål, alle vil have svar på.

Lige nu læser andre også

Hvis du har været kunde hos Norlys for nyligt og haft problemer med internet eller kundeservice, er du langt fra alene.

Flere hundrede danskere har i løbet af de seneste uger delt deres oplevelser på Trustpilot – og rigtig mange giver kun én stjerne.

Inden for blot 12 dage har hele 110 anmeldelser tordnet ind med laveste karakter.

Kunderne klager over dårlig kommunikation, tekniske fejl, mistet mobilsignal og regningskaos – nogle så alvorlige, at det har ført til inkassosager.

Det skriver Ekstra Bladet.

En kunde fortæller, hvordan en fejl i Norlys’ system forhindrede betaling og resulterede i en inkassoskrivelse.

Oven i det hele har Norlys valgt at lukke for kommentarer på deres Facebook-side.

Men det har langt fra dæmpet utilfredsheden.

I stedet vælter det ind med vrede beskeder under deres opslag.

Særligt har overgangen fra Telia til Norlys' mobilnet skabt frustration.

Flere kunder har mistet internetforbindelse, og forklaringerne fra Norlys har været modstridende.

Først benægtede man ethvert kendskab til problemer.

Senere måtte kundeservice dog erkende, at der var noget galt – men kun efter hårdt pres fra kunderne.

Efter kritikken nu også har nået Jydske Vestkysten, reagerer Norlys’ kundedirektør Kathrine Forsberg: Hun beklager de mange negative oplevelser og lover, at virksomheden arbejder intensivt for at rette op.

Det er dog endnu uklart, hvornår kunderne kan forvente mærkbare forbedringer. Indtil da fortsætter anmeldelserne med at tikke ind – og tilliden er tydeligvis tyndslidt.

Anbefalet til dig