Din far ved sikkert, hvor meget du holder af ham, men det bliver nu engang alligevel vist i form af chokolade - eller sokker - til fars den 5. juni.
Med tiden er farmand måske blevet træt af at få sokker og øl, og i den forbindelse forsøgte Føtex at komme danskerne til undsætning ved at sælge diverse t-shirts med forskellige budskaber.

Foto: Facebook
"Nutid, datid, øltid, altid.", "I make awesome kids", og "Shhh.. Jeg arbejder", er noget af de, der er blevet skrevet på de t-shirts, som Føtex har reklameret for i et opslag på Facebook.
Det er dog ingen af ovennævnte, der er blevet genstand for kritik.
Det er derimod t-shirten med "Fars hus, Fars regler".
Forfatter Rikke Viemose faldt over t-shirten og tog straks til tasterne.
"Set i Føtex i dag," skriver hun i et opslag på Twitter, hvortil hun tilføjer en emoji med et rødmende ansigt.
Oplaget fik hurtigt meget opmærksomhed, hvilket medførte, at det nåede ud til Jacob Krogsgaard Nielsen, der er pressetalsmand for Salling Group - og han reagerede prompte.
"Hej Rikke. Dumt og utidigt budskab. Vi fjerner dem. Bh Jacob," skriver han.
Men siden da er der blevet efterladt et hav af kommentarer, der laver sjov med Føtex' ageren i sagen.
Folketingsmedlem for De Konservative, Rasmus Jarlov, er blandt dem, der har efterladt en kommentar, fordi han mildest talt ikke er tilfreds.
"Føtex, som ellers er indbegrebet af den almindelige dansker, fjerner en T-shirt, fordi den har teksten: “Fars regler”. Det mikroskopiske segment af usikre, som bliver fornærmet af kønsroller, har alt for stor indflydelse," skriver han.
Det er endnu uklart, om t-shirten er blevet taget ned i andre butikker.