Har du købt garn i denne butik? Så bør du tjekke din konto

Nyheder
Foto: Shutterstock
Hvis du har købt garn for nylig, bør du tjekke din konto.

Lige nu læser andre også

Artiklen her blev udgivet for første gang for mere end to uger siden, men det lader ikke til, at problemet er blevet løst.

Hvis du har din egen forretning, så kender du helt sikkert til det.

Som selvstændig er der nok ikke noget, der er mere frustrerende, end hvis man ikke bliver betalt for den ydelse eller vare, man sælger.

Det gælder især, hvis man er en lille butik, hvor pengene ikke hænger på træerne, og hvor hver en krone skal vendes for at tingene løber rundt.

Om det er tilfældet i Kronborg Uld, som ligger i Fjerritslev, vides ikke, men i hvert fald er der en kunde, der er sluppet lidt for billigt. Endda helt gratis.

I et opslag på Facebook skriver Susanne Kronborg Kold, som ifølge Proff er 'Fuldt ansvarlig deltager' i forretningen, at der er sket en fejl i forbindelse med et køb:

"Kære kunde, som købte 9 ngl Håndværksgarn fra @hjelholt og et broderi kit fra @fruzippe i går. Jeg tror, at din betaling - ca 1100 kr- ikke gik igennem," skriver hun og påpeger efterfølgende, at der ikke er noget ondt blod mellem hende og kunden:

"Jeg var ikke opmærksom, da vi snakkede så godt hvis du ser dette opslag , vil du så kontakte mig?"

Såfremt du har besøgt butikken for nylig, bør du altså tjekke din konto med det samme. Opdager du, at det er dig, der ledes efter, opfordrer vi selvfølgelig til, at du tager kontakt til butikken.

Her på Nyheder24 holder vi et vågent øje mod 'sagen' og opdaterer, hvis der kommer nyt.

Du kan se det omtalte opslag herunder.

Anbefalet til dig