Har du lagt mærke til det? MobilePay har fjernet populær funktion

Nyheder
Foto: MobilePay
Funktionen er ikke længere at finde i appen.

Lige nu læser andre også

MobilePay har i høj grad revolutioneret den måde, vi sender penge til hinanden på.

Over fire millioner danskere har da også downloadet appen, som bruges til at sende og modtage penge i både private og erhvervsmæssige sammenhænge.

MobilePay forsøger hele tiden at forbedre appen, og nogle gange går det så stærkt, at ikke alle brugere når at opfange samtlige ændringer.

Blandt andet har en ganske nyttig funktion vinket farvel.

Var i den gamle version

På MobilePays hjemmeside er det ganske let at finde svar på sine spørgsmål.

De mest almindelige spørgsmål er allerede stillet, og du kan få svar ved at klikke på dem.

(Artiklen fortsætter under billedet)

Foto: MobilePay

Men nok om det. Nu skal det handle om den funktion, der ikke længere er at finde i appen.

Et af de mange spørgsmål lyder nemlig som følger: "Kan jeg se, hvor meget jeg har brugt af min årlige beløbsgrænse".

Hertil lyder svaret:

"Nej, desværre. I den gamle version af appen kunne du rigtigt nok se, hvor meget du havde brugt af dine årlige beløbsgrænse. Men det er desværre ikke en mulighed i appen, som den ser ud i dag."

Flere ændringer lige om hjørnet

Hvis du har åbnet din MobilePay for nylig, har du nok også opdaget, at der kommer nye vilkår den 24. marts.

Forleden udsendte MobilePay en besked til sine mange brugere, hvor de beskrev, hvad ændringerne helt konkret kommer til at betyde.

"De (nye vilkår, red.) betyder, at der bliver indført et gebyr på 1%, når du sender over 4.000 kroner til andre private brugere. Det gælder kun den del af beløbet, der overstiger 4.000 kroner," lød det fra MobilePay i beskeden.

"Og det gælder kun, hvis du sender mere end 4.000 kroner til den samme person inden for 24 timer. Men det gælder ikke, når du betaler til en virksomhed – uanset beløbsstørrelse."

Du kan læse mere om de nye vilkår i artiklen herunder.

Anbefalet til dig