Der er snart ikke den dansker, der ikke kender butikskæden NORMAL, som brander sig selv på at sælge helt normale varer til unormale priser.
Kædens sortimentet omfatter blandt andet kendte mærkevarer inden for personlig pleje, makeup, konfekture og husholdningsartikler.
NORMAL har nu mere end 735 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig, Finland, Portugal og Spanien - og der er flere på vej.
Nu er turen kommet til Aalborg, Friis Shoppingcenter, som i løbet af sommeren har fået en velfortjent make-over, og hvis du elsker NORMAL, er der en særlig grund til, at du bør kigge forbi butikken.
Gratis varer
Mediet Mig og Aalborg skriver nemlig, at hele 300 goodiebags vil blive delt ud til de allerhurtigste, hvorfor der er mulighed for at få fat i gratis varer fra den populære kæde.
Men faktisk stopper det ikke der.
Hvis du møder op, kan du nemlig vinde en hel palle fyldt med varer. Det kræver blot, at du gætter værdien af varerne på pallen.
Åbningsfesten finder sted den 21. august i Friis Shoppingcenter fra klokken 10-19.
Kendte og ukendte mærker – altid til faste lave priser
NORMAL sælger kendte mærkevarer til faste lave priser, skriver de selv i en pressemeddelelse.
Men butiksoplevelsen hos NORMAL byder på meget mere end det: Målet er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af kædens butikker.
Også selvom det kun er en uge siden, man sidst var forbi butikken.
Derfor er der i NORMAL - ud over det brede og faste sortiment af kendte mærkevarer - hele tiden løbende udskiftning på hylderne, så der altid er nye varer at finde og udforske.
Butikslabyrinten inviterer til at gå på skattejagt blandt de mange spændende varer fra kendte og ukendte brands, og der vil altid vente en overraskelse rundt om det næste hjørne.
"Vi sælger mærkevarer inden for make-up, husholdningsartikler, personlig pleje og en lang række basisvarer, som mange mennesker allerede kender og bruger på badeværelset, i køkkenet og til rengøring. Mærkerne omfatter fx W7, Dove, Colgate, Milka og Neophos, og vi sælger varerne til faste lave priser, der ofte vil være lavere end den generelle markedspris", forklarer Lars Bjerring, Country Manager.
"Vores mål er, at du som kunde får en unik oplevelse, hver gang du besøger en af vores butikker. Derfor får vi, udover det brede og faste sortiment, hele tiden nye varer hjem - også fra spændende brands, som du kun finder i NORMAL. Faktisk får vi ca. 100 nye varer i butikkerne hver eneste uge, og det gør, at der altid er noget nyt og spændende at finde i butikken", fortsætter Lars Bjerring.