Jonas Vingegaard skal køre Tour de France: Nu er der mere godt nyt fra holdet

Nyheder
Foto: Powerade
Visma-holdet har nu delt endnu en stor nyhed.

Mest læste i dag

I går kom det frem, at Jonas skal køre Tour de France 2024.

Der havde længe været tvivl om, hvorvidt danskeren ville være i stand til at deltage i det prestigefyldte etapeløb, og holdet meldte af flere omgange ud, at det ikke ville ske, hvis han ikke var på 100 procent.

Derfor må vi også antage, at Vingegaard er i topform og klar til at forsvare sin gule trøje i årets Tour.

Men når løbet skydes i gang, er der også noget andet, der begynder.

Og den ting er et partnerskab med Powerade. Det oplyser virksomheden selv i en pressemeddelelse.

Det er ikke gået Powerades næse forbi, at Team Visma | Lease a Bike har opnået exceptionelle resultater de seneste år, og netop derfor har Coca-Cola-brandet store forventninger til det nye partnerskab.

I Danmark er nyheden ekstra stor, fordi danske Jonas Vingegaard har indskrevet sig i historien med to Tour de France-sejre i træk. 

Teamet er også taknemmelig for støtten fra Powerade, der har stor betydning for den samlede indsats og fortsatte succes for cykelholdet.

"Vi er begejstrede over at indgå samarbejde med Powerade, der er et Coca-Cola-brand, i forbindelse med Tour de France 2024. Dette samarbejde repræsenterer et stort øjeblik for vores hold, da det cementerer vores evne til at tiltrække store, førende A-brands," Sander Kruis, Commercial Director, Team Visma | Lease a Bike.

"Denne støtte kan sidestilles med vores atleters vilje til at yde deres ypperste."

Powerade, hvis motto er, "Pause is Power," fortæller en historie om vigtigheden af pauser for at yde sit bedste, når det gælder.

Dette budskab er især vigtigt i forbindelse med udholdenhedsløb som Tour de France, hvor restitution er afgørende.

Coca-Colas mål med mottoet er at opmuntre cyklisterne til at bryde endnu flere grænser – og samtidig fremhæve hvor vigtig en rolle, pause/hvile spiller for at kunne restituere og komme tilbage endnu stærkere.

"Powerade repræsenterer mere end blot hydrering; brandet repræsenterer essensen af sejr," siger Line Bjerring, Brand Manager for Powerade i Danmark.

"Vores samarbejde med Team Visma | Lease a Bike afspejler vores fælles mål om at overgå forventningerne og opnå succes."

Partnerskabet skydes i gang ved starten af Tour de France 2024.

Anbefalet til dig