Julie Degn, der til Black Friday fik udnyttet de mange gode tilbud, stod over for en næsten surrealistisk situation, der startede komisk ud, men endte ganske besværligt.
Da en af pakkerne var klar til at blive afhentet, modtog hun dog en noget chokerende besked fra PostNord.
Sådan skriver Ekstra Bladet.
PostNord meddelte hende i beskeden, at hendes pakke ikke kunne leveres til den ønskede pakkeboks tæt på hendes hjem, som ligger på det sydlige Fyn, men i stedet var pakken havnet på Ærø.
Julie troede ikke sine egne øjne til at starte med, men da det gik op for hende, at det ikke var spam, undersøgte hun, hvordan hun kunne få hentet sin pakke.
Da hun tjekkede en potentiel rejseplan til Ærø, var der dog ikke ligefrem opløftende nyt for Julie, der kunne se frem til en rejse på fem timer, hvis hun skulle have fat i sin pakke:
“Jeg synes ikke, det er okay. Det er så langt ude. Jeg kan jo ikke bruge en masse penge og fem timer på at hente en pakke. Jeg har forsøgt at få dem til at levere pakken, men de skriver bare, at de har travlt i forbindelse med black friday og beklager.”
Trods hendes frustration anerkender hun, at hendes pakke nu er fanget på Ærø, og at hendes hund, Oscar, må vente forgæves på sin mad.
Julie påpeger, at hun endda har betalt for fragten og finder det uacceptabelt, at Postnord kan levere pakken flere timer væk fra den angivne pakkeboks.
Ekstra Bladet har fået vist en korrespondance mellem Julie og Postnord, og her skriver fragtfirmaet, at de beklager, og at Julie må lade pakken gå retur og bestille den på ny.