Jysk investerer i særligt kursus for 23.000 butiksmedarbejdere

Af: Julie Møller

|

06/12/2021

Nyheder
Foto: PR.
Jysk vil være kundernes første valg, når kunderne er på udkig efter en ny seng. Derfor får alle 23.000 butiksmedarbejdere nu madrastræning.

Lige nu læser andre også

En madras er ikke bare en madras. 

Og særligt madrasser og andre produkter til søvn har et stort fokus hos virksomheden Jysk.

Derfor har virksomheden introduceret Sleep Academy for at investere yderligere i træning af alle 23.000 butiksmedarbejdere for at give dem en endnu større viden om madrasser og andre produkter til en god nats søvn.

Det oplyses i en pressemeddelelse fra Jysk.

Jysk vil være kundernes første valg, når kunderne er på udkig efter en ny seng. Derfor får alle 23.000 butiksmedarbejdere nu madrastræning. Foto: PR. \n

Kurset består af to træningsmoduler af flere arbejdsdage og finder sted hvert år i alle Jysk-lande. I træningerne får deltagerne en dybere produktviden om produkter til søvn. Det omhandler eksempelvis støtte til kroppen, temperaturregulatorer og kropsbelastning. Bagefter vil deltagerne træne deres kollegaer i butikkerne lokalt.

“Ingen er nogensinde blevet verdensmester uden masser af træning. Derfor har vi startet Jysk Sleep Academy, så vi kan sikre os, at alle vores butiksmedarbejdere har den rette viden til at kunne sælge kunden den rette madras efter individuelle behov,” siger Retail Operational Director, Michael Olesen.

Kurset består af to træningsmoduler af flere arbejdsdage og finder sted hvert år i alle Jysk-lande. I træningerne får deltagerne en dybere produktviden om produkter til søvn. Foto: PR.

Sleep Academy finder sted i alle Jysk-lande i november og december 2021, og målet er både at udvikle medarbejderne, og at sikre sig at kunderne i Jysk vil blive mødt af kompetente medarbejdere, der kan guide dem til de rette produkter til en god nats søvn.

“Madrasser er et af vores kerneprodukter, og vi vil være kundernes førstevalg, når de er på udkig efter en ny madras. Derfor er jeg rigtig glad for, at vi kontinuerligt træner vores butikskollegaer til at kunne give en professionel og kompetent service til vores kunder,” siger Ruben Faarup Christensen, Purchasing Director, Mattresses.

 


 

 

 

Anbefalet til dig