Kim raser mod PostNord: Absurd fejl vil få dig til at ryste på hovedet

Foto: Google Street View
Foto: Google Street View
"Så blev jeg sgu sur."

Mest læste i dag

En mand ved navn Kim Schou, som er ejer af Dessertcaféen Hyggenygge i Valby, 'fangede' for nylig en absurd fejl fra PostNord.

Sagen er den, at Kim skulle have leveret en pakke direkte til hans café, men ifølge postbuddet fra PostNord, som skulle levere pakken, var Kim ikke hjemme, da vedkommende forsøgte at aflevere den.

Men det viste sig lidt efter, at der var blevet begået en kæmpe brøler.

Det skriver B.T.

På det dokumentationsbillede, som skal vise, at leveringen ikke lykkedes, var der nemlig en 'mindre' detalje.

Kim var nemlig på det billede, postmanden havde taget, hvorfor påstanden omkring, at han ikke var til stede, da pakken skulle leveres, er falsk.

Hændelsen fandt sted den 19. april omkring klokken 13.00, hvor Kim sad foran sin café og talte med en stamgæst.

"Så blev jeg sgu sur. Man kan jo se mig på deres billede. Klokken er på det her tidspunkt 13.00, cafeen er åben, og jeg sidder og taler med en stamgæst ude foran. Hvorfor er postmanden ikke gået ind eller henvendt sig til os? Det er jo vanvittigt", lyder det fra den frustrerede café-ejer.

PostNord har implementeret fotodokumentation som en del af deres leveringsservice, hvilket både skal sikre modtagerens tryghed og virke som bevis på, at et leveringsforsøg er blevet gjort.

B.T. har talt med Anders Brethvad, der er kommunikationschef hos PostNord Danmark, og han indrømmer da også, at hele situationen er ærgerlig:

"Det er selvfølgelig langt fra tilfredsstillende og bør ikke kunne ske. Det billede, som Kim har modtaget, er et udtryk for et pakkebud, som desværre ikke har løst sin opgave godt nok, eller i overensstemmelse med den måde, vi ønsker at behandle vores kunder på, og det beklager vi mange gange."

Anbefalet til dig