Kunderne jubler over Rema 1000-gerning: Slipper for at betale flere hundrede kroner

Nyheder
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Kunder skifter fra at gå fra butikken med frustrationer, og i stedet med en skøn oplevelse.

Lige nu læser andre også

I Cimbria Parken i Aabenraa har en usædvanlig opfordring fra Rema 1000's købmand, Finn Mikkelsen, fanget folks opmærksomhed. Han tilbyder nu at dække eventuelle parkeringsbøder, som kunder måtte modtage, mens de handler.

Det skriver JyskeVestkysten.

Opfordringen kom i form af et Facebook-opslag fra købmanden torsdag. Her lyder det:

"Kære kunder. Der er kommet ekstra meget kontrol på vores p-plads her i Cimbria Parken. Hermed en reminder om, at I lige får sat p-skiven, når I handler hos os. Skulle I alligevel have glemt det og får en bøde, mens I handler, så tøv ikke med at tage fat i mig. Ingen handlende skal køre herfra Rema 1000 i Cimbria Parken med en bøde. Den tager jeg."

Finn Mikkelsen bekræfter, at øget kontrol på parkeringspladsen har motiveret ham til dette initiativ for at undgå ubehagelige oplevelser for kunderne.

"Jeg har ingen interesse i, at kunderne kører herfra med en dårlig oplevelse," udtaler købmanden, der ønsker at skabe opmærksomhed omkring problemet.

Han understreger, at hans initiativ ikke er rettet mod at genere parkeringsvagterne, men snarere for at forebygge eventuelle negative oplevelser for kunderne.

Finn Mikkelsen, der har været vidne til en stigning i antallet af udstedte bøder de seneste måneder, ønsker at give kunderne en chance for at undgå ubehagelige konsekvenser. Han oplyser endvidere, at han inden for et vist tidsrum har mulighed for at annullere bøder på grund af et samarbejde med parkeringsselskabet.

Hvordan kan man benytte sig af denne service? Kunden skal blot aflevere bøden inden for syv dage fra udstedelsesdatoen og fremvise en kvittering for et køb i butikken i det pågældende tidsrum.

Anbefalet til dig