Du sidder måske og bakser med en faktura eller forsøger at få styr på en it-fejl.
Du ringer til Norlys for at få hjælp - men i stedet for en hurtig løsning ender du i en telefonkø, der bare tikker derudad.
Det er præcis den situation, som mange af Norlys’ kunder står i lige nu.
Flere frustrerede kunder har delt deres oplevelser på Trustpilot:
"Når jeg ringer ind, er jeg i kø i over 60 minutter hver ENESTE gang, uanset tidspunktet på dagen."
Men Norlys er opmærksomme på problemet.
Ifølge pressechef Michelle Hald har energiselskabet siden december ansat 70 nye medarbejdere i kundeservice for at få nedbragt ventetiden.
It-systemer skaber pres
Det store pres på kundeservice skyldes ifølge Norlys en omfattende flytning af kunder til et nyt it-system.
Overgangen har givet tekniske problemer for nogle kunder, hvilket har resulteret i en markant stigning i henvendelser.
Trods de mange nyansættelser oplevede TV SYD fortsat ventetid, da de fredag eftermiddag forsøgte at komme igennem til Norlys.
Her blev der oplyst en forventet ventetid på 20 minutter, men først efter 23 minutter var der hul igennem.
Fra 10 til 5 minutter
Pressechefen fastholder dog, at indsatsen har haft en positiv effekt.
"Ansættelserne har som forventet haft en mærkbar effekt og nedbragt den gennemsnitlige ventetid på telefonerne, som i januar var på cirka 10 minutter og her i begyndelsen af februar har taget endnu et dyk og ligger på godt fem minutter," forklarer Michelle Hald.
Hun påpeger dog, at tallene er et gennemsnit, og at ventetiden derfor kan variere afhængigt af perioden.
De mange Trustpilot-anmeldelser og oplevelsen hos TV SYD tyder dog på, at ikke alle kunder har mærket forbedringen endnu.