Nogle gange, når du bestiller en takeaway, lever den ikke altid op til forventningerne. Produktbilleder ser ofte perfekt retuscherede ud - men selvom du ved, at måltidet aldrig vil se så godt ud, når det dukker op ved din dør, forventer du stadig, at det har en vis kvalitet.
Så da den prisvindende radioproducer Roshan Roberts modtog sin takeaway-ordre, der ikke lignede det, hun havde bestilt - var hun mildes talt rasende.
Roshan skrev på X, tidligere kendt som Twitter, for at dele oplevelsen - og billeder af, hvad hun bestilte i forhold til, hvad hun fik - og det er sikkert at sige, at det er en chokerende sammenligning.
Roshan, som er vært for BBC 1Xtra-podcasten 'If You Don't Know', forklarede, at hun havde bestilt Orange Fish og King Prawn Chow Mein Noodles fra en restaurant gennem Uber Eats - og de retter, der dukkede op, stemte ikke overens med beskrivelsen.
Faktisk hævdede Roshan, at en af retterne så ud som om den var blevet "tygget" på. Det skriver Mirror.
"Bestilte Orange Fish og King Prawn fra en restaurant på Uber Eats. Se venligst, hvad jeg bestilte i forhold til, hvad jeg fik. Og de synes ikke, jeg fortjener en refusion. Da jeg googlede stedet, kom det ikke engang kom op," skrev hun.
Roshan delte derefter et billede af den såkaldte Orange Fish, som viste en skive appelsin med to mørnede stykker og en bunke nudler - uden grøntsager eller rejer i.
Hun delte derefter en samtale med leveringstjenesten Uber Eats.
"Tak fordi du kontaktede os igen. Vi kan ikke tilbyde dig en refusion eller justering for denne ordre. Vi forstår, at du er skuffet og vi vil fortælle dig det at vi har processer på plads til at gennemgå denne type feedback. Tak for din forståelse."
Roshan var hurtig til at komme med et stærkt comeback
"Der er ingen forståelse. Dette er galskab."
Foto: X@roshanroberts_
Roshans forargelse blev bekræftet i kommentarfeltet, hvor en person kaldte det "fraud", og en anden kaldte det "latterligt".
"Wow det er forfærdeligt," skrev en anden.