Mand deler hjertevarmende oplevelse fra Rema 1000: Du vil smelte, når du læser om den

Nyheder
Foto: Shutterstock.com
Foto: Shutterstock.com
Episoden vidner om stort overskud.

Lige nu læser andre også

Medarbejdere og kunder i de danske dagligvarebutikker oplever lidt af det hele - alt fra hjertevarme til voldsomme episoder.

For nylig delte en mand ved navn Bill en rørende oplevelse i Facebook-gruppen 'Landsbylauget - Fløng Sogn', som har skabt masser af positiv opmærksomhed omkring den lokale Rema 1000.

"Jeg har hørt at mange klager over Rema 1000 i Fløng, det forstår jeg ikke," starter han med at skrive, inden han fortsætter:

"I dag oplevede jeg en ung medarbejder, der gik hen til en meget gammel mand, som stod ved kassen, 'Du har taget minimælk, er det ikke sødmælk du skal have?' Ja, var svaret. Så løb den unge gut, fik fat i sødmælk og ønskede den gamle mand en god dag. Det er service på højeste klasse," skriver Bill, der har en klar opfordring til de negative kunder:

"Så til de sure kunder derude: Bliv væk, så os der er tilbage kan få super service! God solrig weekend!"

Opslaget har fået meget positiv respons fra de øvrige medlemmer i gruppen.

"Vi er rigtig glade for vores Rema i Fløng, der er virkelig gode varer og fantastiske medarbejdere. Håber dem som har ondt i røven holder sig godt langt væk, så vi andre ikke skal se eller høre på dem," lyder en kommentar.

En anden kommentar er af samme opfatelse og sætter også stor pris på den lokale Rema 1000-butik:

"Hvor er vi mennesker mærkelige. Den ene dag brokker vi os over REMA, og nogle dage senere er det bare en god butik at komme i. Jeg har hele tiden været glad for Rema og vil ikke undvære den. De ansatte pukler for at gøre os tilpas. Hurra for vores nærbutik."

Den omtalte episode er et strålende eksempel på, hvordan god service kan gøre en stor forskel og skabe et stærkt fællesskab omkring en lokal butik.

Anbefalet til dig