Netto med vigtig besked til kunderne: "Vi beklager ulejligheden"

Nyheder
Foto: Google Street View
Foto: Google Street View
Hvis du handler i Netto, gør du klogt i at læse med her.

Lige nu læser andre også

Danske dagligvarebutikker render indimellem ind i problemer, der kræver forståelse fra kunderne.

Problemerne kan omhandle mange forskellige ting, herunder mangel på arbejdskraft, problemer med forsyningskæden og forkerte prissætninger.

Der er ingen skam i at erkende, hvis man har lavet en fejl, og denne gang er turen kommet til Netto-butikken, der ligger på Nørremark Center 6 i Vejle.

Sagen er den, at der er en seddel af finde i butikken, som indeholder en vigtig besked til kunderne, da en vare er blevet prissat forkert.

"Til vores kunder. Der har sneget sig en fejl ind på vores prismærkning på 'Velsmag Skank af gris'," lyder meldingen fra butikken, der fortsætter:

"Prisen er 14,95 pr. 1/2 kg. På nogle varer mangler der at stå 'pr. 1/2 kg' på mærket. Vi beklager ulejligheden. Vi håber på forståelse og ønsker en god dag."

(Artiklen fortsætter under billedet)

Foto: Privat

Bryd ikke emballagen

For cirka to måneder siden, havde selvsamme butik hængt en anden seddel op, hvor der stod følgende:

"Kære kunde. Alle medarbejdere i butikken vil værdsætte, hvis I vil være med til at holde orden i butikken."

De opfordrede tilmed kunderne til at holde sig fra at bryde emballagen, før varen er købt:

"Ved at lægge varen tilbage på plads, hvis du ikke ønsker at købe varen. Undlad venligst at bryde emballagen. På forhånd tak for hjælpen."

Beskeden var et forsøg fra butikken, som prøver at inddrage kunderne i oprydningsarbejdet, da det vil skabe en mere nydelig og organiseret indkøbsoplevelse.

Det kan du læse meget mere om i artiklen herunder.

Anbefalet til dig