Inden for det næste års tid skal danskerne lære, at Norlys-brandet nu også omfatter mobilløsninger.
Dermed skal Norlys være kendt som et selskab, der dækker hele husstandens eller virksomhedens behov inden for energi og tele.
Det sætter Norlys sig nu op til ved at etablere en fælles brand– og marketingafdeling på tværs af hele kundeforretningen.
Det bliver Eva Lundgren, der som ny direktør for Brand og Marketing skal stå i spidsen for at fortsætte positioneringen af Norlys som et stærkt brand inden for energi og tele.
Sådan skriver koncernen i en netop udsendt pressemeddelelse.
"Eva er en kreativ og modig marketingprofil, som har løftet Telia Danmarks markedskommunikation og samtidig gennemført en omfattende rebranding af Call me. Et kendt og engagerende Norlys-brand er afgørende for vores ambition om at blive en foretrukken leverandør til de danske husstande og virksomheder, og det skal Eva være med til at sikre," siger Ulf Lund, der er direktør for Norlys A/S.
Eva Lundgren har over 20 års erfaring med marketing og kommer fra en stilling som ansvarlig for Brand, Marketing og E-Commerce i Telia Danmark, hvor hun har stået i spidsen for Telia Danmarks samlede marketingindsats siden juli 2022.
"Norlys-brandet har på få år opnået et rigtig flot kendskab som energi- og teleleverandør. Men en af de ting, som Norlys naturligvis ikke er så kendt for endnu, er at være en mobiloperatør. Vi har netop sat gang i rebrandingen af Telia til Norlys, og det arbejde har fuldt fokus i den kommende tid, hvor vi blandt andet glæder os til at ombygge Telia-butikkerne, så de passer ind i Norlys-universet," siger Eva Lundgren.