NORMAL udvider: Både kendte og ukendte mærker - men én ting er stadig det samme

Nyheder
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
NORMAL udvider.

Lige nu læser andre også

NORMAL er en danskejet detailkæde, der sælger helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter blandt andet kendte mærkevarer inden for hudpleje, tandpleje, shampoo, makeup og rengøring.

Kæden har nu mere end 550 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig, Finland og Portugal. Og der er flere på vej.

Det skriver NORMAL i en pressemeddelelse.

Nu er turen kommet til Nørrebro Bycenter, hvor vi giver butikken en velfortjent make-over i den kommende måned. Den eksisterende butik skal renoveres og udvides, så vi efterfølgende kan tilbyde kunderne en helt særlig og ny butiksoplevelse.

Imens ombygningen står på, åbner vi en midlertidig butik i centret, således at vores kunder fortsat kan gå på skattejagt efter kendte klassikere. Man kan besøge den midlertidige butik fra i dag, den 17. august, og frem til og med den 3. september.

Kendte og ukendte mærker – altid til faste lave priser

NORMAL sælger kendte mærkevarer til faste lave priser. Men butiksoplevelsen hos NORMAL byder på meget mere end det: Målet er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af kædens butikker. Også selvom det kun er en uge siden, man sidst var forbi butikken. Derfor er der i NORMAL - ud over det faste sortiment af kendte mærkevarer - hele tiden løbende udskiftning på hylder og podier, så der altid er nye varer at finde og udforske. Butikslabyrinten inviterer til at gå på skattejagt blandt de mange spændende varer fra kendte og ukendte brands, og der vil altid vente en overraskelse rundt om det næste hjørne.

"Vi sælger mærkevarer inden for make-up, husholdningsartikler, personlig pleje og en lang række basisvarer, som mange mennesker allerede kender og bruger på badeværelset, i køkkenet og til rengøring. Mærkerne omfatter fx L’Oréal, Gillette, Colgate og Ajax, og vi sælger varerne til faste lave priser, der ofte vil være lavere end den generelle markedspris", forklarer Lars Bjerring, Country Manager.

"Vores mål er, at du som kunde får en unik oplevelse, hver gang du besøger en af vores butikker. Derfor får vi, udover det faste sortiment, hele tiden nye varer hjem - også fra spændende brands, som du kun finder i NORMAL. Faktisk får vi ca. 100 nye varer i butikkerne hver eneste uge, og det gør, at der altid er noget nyt og spændende at finde i butikken", fortsætter Lars Bjerring.

Stor genåbningsfest

Når dørene slås op til den nyrenoveret butik i Nørrebro Bycenter den 8. september, skal det naturligvis markeres med en fest, og denne genåbning bliver ingen undtagelse: Kunderne kan her se frem til sjove events, konkurrencer, giveaways - og selvfølgelig masser af god stemning.

Anbefalet til dig