Rema 1000-butik efterlyser kunde: "Jeg vil rigtig gerne give dig en undskyldning"

Nyheder
Foto: Google Street View
Da kassesystemet brød sammen, gik det galt.

Lige nu læser andre også

Medarbejdere i de danske dagligvarebutikker bliver af og til sat i uventede situationer.

Det kan de skrive under på i Rema 1000-butikken, som ligger i Skolegade i Vejle.

I går klokken 13.20 gik kassesystemet pludselig ned, og det har nu resulteret i, at butikken har efterlyst en helt speciel kunde.

Ikke fordi vedkommende slap afsted med forkerte varer eller glemte at betale, men fordi servicen ikke var høj nok.

Langt under standard

"Hej. Vi eftersøger en kunde. Du var herinde at handle i dag kl. 13.20 - vores kasser var gået ned, og du fik en service der var langt under hvad vi gerne vil have vores standard er. (Du har en grøn jakke på)," skriver butikken i et opslag på Facebook.

Det fremgår ikke direkte af Facebook-opslaget, hvad der egentlig skete, da kassesystemet drillede, men noget forløb ikke helt efter bogen, hvorfor butikken nu gerne vil undskylde:

"Jeg vil rigtig gerne give dig en undskyldning i butikken, og takke dig for din tålmodighed i en situationen jeg selv ville have fundet utrolig træls," står der i opslaget.

Plaster på såret

For at gøre det godt igen tilbyder butikken en form for kompensation - men detaljerne løfter de ikke sløret for:

"Og selvfølgelig give dig noget, som forhåbentligt kan være et plaster på såret," afsluttes opslaget.

Hvis det er dig, der er tale om, kan du med fordel besøge Rema 1000 i Skolegade i Vejle. Udover en undskyldning lader det nemlig til, at der venter dig en lille overraskelse.

Du kan se det omtalte opslag herunder.

Anbefalet til dig