Danskerne har talt, og på årets Best Brands 2025-rangliste fra YouGov, tager REMA 1000 endnu en gang førstepladsen som danskernes foretrukne brand.
Også deres egen vareserie rangerer højt, når danskerne skal vælge, hvilke varer, der skal i indkøbskurven.
Ranglisten er udarbejdet ved hjælp af YouGov BrandIndex score, som er gennemsnittet af seks forskellige imageparametre: Kvalitet, Generelt indtryk, Værdi for pengene, Anbefaling, Omdømme og Kundetilfredshed.
Rema 1000 har gjort det igen
Med en score på 47,2 ligger Rema 1000 igen på en førsteplads over danskernes bedst opfattede brands i YouGovs omfattende Best Brands 2025-undersøgelse.
Sådan skriver YouGov i en pressemeddelelse.
Det samme gjorde Rema 1000 sidste år med en score på 46,4 – altså er den positive brandopfattelse af Rema 1000 i gennemsnit steget endnu en gang siden 2023.
”REMA 1000 beviser endnu en gang, at deres værdibaserede strategi, hvor kvalitet og pris går hånd i hånd, rammer plet hos de danske forbrugere. Det er noget, der giver stor kundeloyalitet”, kommenterer analytiker hos YouGov, Elin Scotford.
(Artiklen fortsætter under billedet)
Foto: YouGov
Også inden for FMCG-brands er Rema 1000’s egen vareserie blandt danskernes favoritter, hvor den indtager en fjerdeplads.
En liste, der generelt er domineret af de danske og nordiske brands på top-10.
Foto: YouGov