Så stor er besparelsen i nyt dansk supermarked

Nyheder
PR Foto: Basalt
PR Foto: Basalt
Besparelsen er større og der er særligt et produkt, som kunderne vil have i det nye supermarked Basalt.

Lige nu læser andre også

Det er snart to uger siden, at den nye discountkæde 'Basalt' åbnede dørene første gang i Danmark.

Målet var at være de billigste i Danmark på helt basale varer, og det har vist sig at holde stik.

Det viser en undersøgelse som TV2 Østjylland har lavet, hvor de har købt de samme - men billigste - varer i flere forskellige butikker.

Det østjyske medie handlede ind i Aldi, Coop365 og Basalt, og resultatet viste, at Basalt havde lavere priser end konkurrenterne. Hele 15 kroner var der af prisforskel i forhold til de samme varer i Aldi og Coop365.

Det bliver der købt mest af

Helsingør Dagblad har talt med Basals kædechef, Henrik Nielsen, og han afslører overfor mediet, hvilket produkt der bliver solgt mest af.

"Det er helt klar madolien," fortæller han til mediet.

Han fortæller samtidig, at de havde forventet, at det ville sælge godt, men bestemt ikke, at det skulle gå hen og blive et bærende produkt, som det har vist sig at være.

Derudover sælger de også rigtig godt med toiletpapir, bananer og dåsetomater fortæller han.

Anbefalet til dig