Slut hos Nemlig.com: Kunderne gider det ikke

Af: Julie Møller

|

05/01/2022

Nyheder
Foto: Christian Lindgren/Ritzau Scanpix.
Ifølge Nemlig.com bruger kunderne ikke længere den ugentlige tilbudsavis på tryk. Derfor dropper det online-supermarked tilbudsavisen.

Lige nu læser andre også

Nemlig.com dropper sin ugentlige tilbudsavis på print, ”Fristelser”, som pakkes sammen med kundernes ordrer.

Det oplyser det online-supermarked i en pressemeddelelse.

”Tilbudsavisen har i mange år været et pejlemærke for tilbud. I dag bruger forbrugerne i stedet en langt mere digital og målrettet form for søgning af varer og tilbud. Derfor vil vi fremover satse på at skabe nye og mere unikke tilbudsoplevelser til vores kunder via digitale kanaler,” siger Mikkel Pilemand, kommerciel direktør i Nemlig.com.

Fra 2022 er det slut med at udsende den ugentlige tilbudsavis på tryk. I stedet skal tilbudene findes digitalt. Foto: nemlig.com.

Ved at droppe tilbudsavisen sparer Nemlig.com 90 tons papir om året. 

”Vores kunder kommer til at se den samme mængde tilbud og til samme attraktive priser. Tilbuddene skal blot findes på tværs af alle vores digitale kanaler og i vores app frem for i en trykt tilbudsavis. Ved at bruge de digitale kanaler kan vi meget nemmere lave tilbud, der taler til den enkelte kunde – så vi fx fokuserer på tilbud på frugt og grøntsager til vores kunder, der ikke køber kød,” siger Mikkel Pilemand.

Nemlig.com vil fortsat trykke visse blade, bl.a. Connaisseur, der promoverer vin og spiritus. Foto: nemlig.com.

Det er dog ikke alt print, som Nemlig.com dropper. 

Supermarkedet vil i 2022 fortsat udgive udvalgte tryksager til kunderne. Blandt andet vil Nemlig.com fortsat promovere sit vinsalg via bladet Connaisseur, der udkommer en gang hver måned.

 

Anbefalet til dig