Komikeren Lasse Madsen er en populær herre for tiden. I sidste uge kom det frem, at komikeren barsler med en ny serie på streamingtjeneste Xee. Nu er det kommet frem, at han også blive et dansk telefonselskabs ansigt ud ad til i en ny kampagne, fortæller selskabet i en pressemeddelelse
"Lasse Madsen spiller en række forskellige karakterer i Call mes nye kampagne, der med payoff’et ”Nemt. Billigt. Punktum” understreger mobilselskabets løfte til markedet," skriver selskabet
"Call me løfter i dag sløret for et nyt udtryk og en tilhørende kampagne, der skal styrke selskabets position som prisbillig og enkel udbyder af mobiltelefoni til danskerne. Kampagnen kører på tv, online og øvrige platforme i den kommende tid."
”I Call me har vi en stolt tradition for langvarige og loyale kundeforhold. Vores abonnementer er blandt markedets billigste, hvilket vi dog ikke har været gode nok til at kommunikere klart og konsistent til mulige, nye kunder. Vores profil i markedet skal derfor stå skarpere. Med vores nye kampagne gør vi derfor helt klart, at Call me står for billige og simple mobilabonnementer af høj kvalitet”, siger Head of Consumer & Channels hos Call me, Lone Kyhl Hendriksen.
Populær på Instagram
Med lanceringen får Call me ny visuel identitet og et udtryk med tydeligt fokus på pris. Kampagnen er udviklet i samarbejde med reklamebureaet Kunde & Co, fortæller Call Me
Den gennemgående karakter i den nye markedskommunikation er komikeren Lasse Madsen, der bl.a. er kendt fra Zulu Comedy Galla, DR Ultra og Klipfiskerne på TV2.
"Lasse har en bred og inkluderende humor, hvilket hans mere end 150.000 følgere på Instagram er et tydeligt bevis på. Lasse Madsens ”speciale” er hans populære parodier på danskerne. I forbindelse med kampagnen spiller Lasse Madsen ligeledes en række roller, som afsæt for bringe Call me’s løsninger i spil," fortæller Call Me