Butikken har tidligere på året fået reprimande, men tingene er ikke blevet forbedret.
Sådan er tingene for LIDL-butikken i City2.
I maj måned fik butikken et reprimande for rengøringen, eller mangel på samme. Det blev i samme omgang til en halvsur smiley.
Dengang fik butikken en besked om at få styr på tingene, og få gjort bedre rent.
Firmaet lovede at de ville rette op på det:
-Der bliver sat et rengøringshold på hurtigst muligt.
-Butikken bliver rengjort i bund, lød det fra firmaet ifølge rapporten fra det foregående besøg.
Men da de vendte tilbage for et opfølgende besøg d. 29 juni, næsten to måneder senere. Var tingene ikke blevet ændret.
De fandt beskidte indkøbskurve i butikken og på lageret.
Men det var dog ikke det værste.
Udover at der var beskidt rundt omkring i butikken, fandt kontrollørerne også en “mindre mængde skimmel lignende vækst” i mejeriafdelingen.
Det kostede dem en bøde på 10.000 kroner og en sur smiley.
Og endnu engang lover de bedring:
- Vi har sat ekstra mandskab ind til rengøring og oplæring og er i gang med at få ryddet op på lageret, så der kan gøres ordentligt rent.