Sydbank med vigtig besked til kunderne: Den 13. august sker det

Nyheder
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Sæt kryds i kalenderen.

Lige nu læser andre også

Sydbank er en af de største banker herhjemme, og qua populariteten må man da også gå ud fra, at kunderne er godt tilfredse.

Ét af de punkter, hvor banken især har gjort det godt, er med deres Sydbank-app, som scorer 4,7 stjerner ud af 5 hos kunderne.

Selvom man plejer at sige, at der ikke er nogen grund til at ændre på noget, der fungerer, introducerer banken alligevel opdateret netbank med de samme højt værdsatte funktioner inden længe.

Der er dog flere ting, kunderne bør være opmærksomme på.

Det oplyser Sydbank selv på deres hjemmeside.

Fra den 13. august og en måned frem vil den nye netbank blive rullet ud til kunderne. Visionen er, at det fremover bliver uvæsenligt, om man logger ind på bankens hjemmeside eller appen.

De skal nemlig fungere på fuldstændig samme måde, hvor den eneste forskel vil være, at skærmbilledet tilpasser sig enhedens skærmstørrelse.

Første login i den nye netbank

Når kunderne for første gang skal logge ind i den nye netbank, så er det vigtigt, at de godkender "Regler for brug af Sydbanks Netbank og Mobilbank".

Derudover vil der være mulighed for at tage stilling til et markedsføringssamtykke, hvis det ikke allerede er gjort.

Med samtykket kan banken sende direkte beskeder om relevante tilbud og muligheder.

Nye funktioner på vej

Sydbank arbejder fortsat på at forbedre den fælles net- og mobilbank baseret på feedback fra kunderne.

Blandt de kommende forbedringer er et Betalingsservice-overblik og en sorteringsfunktion i indbakken, som nu hedder Netboks i den nye løsning.

Desuden bliver budgetfunktionen forbedret.

Indtil videre kan kunderne stadig tilgå den gamle netbank for at bruge budgettet. Når den gamle netbank lukker, vil det være muligt at eksportere budgettet.

Anbefalet til dig