Erhvervsdrivende landet over står over for en lang ventetid på deres hårdt tjente penge.
I centrum af stormen finder vi MobilePay, som siden fredag har haft tekniske problemer, der blokerer for overførsler til selvstændige erhvervsdrivende.
Blandt de ramte er Anne-Clari Vetö, en selvstændig erhvervsdrivende, hvis tålmodighed er tyndslidt.
Det skriver B.T.
"Det er helt uacceptabelt. Jeg forstår ikke, man ikke har advaret andre erhvervsdrivende, så de ved, at de ikke skal bruge MobilePay, indtil problemet er løst", siger hun.
Anne-Clari Vetö afhænger af MobilePay Erhverv for at modtage betalinger fra kunder, men er nu fanget i en venteposition uden indkomst.
Mads Allingstrup, der er presseansvarlig hos MobilePay, erkender, at der er problemer, men detaljerne er han endnu uvidende omkring:
"Vi kender ikke omfanget eller årsagen til problemet, men lige nu har vi alle mand på opgaven. Vi ved ikke, hvor længe det har stået på, eller hvornår det er løst", siger han og understreger, at der ikke er nogen, der har mistet sine penge på grund af fejlen.
Selvom der ifølge Mads Allingstrup ikke er en krone tabt, så står de erhvervsdrivende i en situation, hvor de hverken kan stikke eller bekende.
Anne-Clari Vetö forklarer nemlig, at hendes forretning er hendes eneste indkomst, og at hun har brug for sine penge nu og her.
Da B.T. spørger Mads Allingstrup ind til, hvorfor de ikke har advaret de erhvervsdrivende, lyder svaret, at de forsøger at få opklaret, hvad der er sket.
Mens MobilePay arbejder på højtryk for at løse mysteriet, står deres kunder tilbage i uvidenhed.