"Vi hæver ikke prisen hele næste år": Dansk firma med stort løfte

14/10/2020

Christian Granhøj Skouboe

Foto: Shutterstock
Nu lover ledelsen, at prisen forbliver den samme i hvert fald indtil 2021 er slut.

Mest læste i dag

Der er gode nyheder for alle Stofas tv-kunder. Den danske tv- og internetudbyder, der er en del af Norlys, har nemlig besluttet at holde tv-priserne i ro hele næste år. Det fortæller tv-selskabet selv i en pressemeddelelse. 

"Hvert år regulerer tv-selskaberne priserne på deres indhold, og det betyder som regel, at priserne stiger for de danske tv-kunder. I år har vi i samarbejde med antenneforeningerne dog valgt at låse priserne på vores tv-pakker, og det betyder helt konkret, at vi ikke hæver prisen på vores tv-pakker i hele 2021," udtaler Sune Nabe Frederiksen, der er administrerende direktør i Stofa. 

Pakke opgraderes 

Også på indholdssiden kan kunderne se frem til at fastholde den kvalitet, de kender. Stofa ændrer nemlig ikke på indholdet i Lille og Mellem tv-pakke, mens Stor tv-pakke opgraderes på flere punkter:

"Disney lukker kanalen Disney XD, og derfor udgår den af vores store tv-pakke. Til gengæld styrker vi partnerskabet med TV2 med tilføjelsen af TV2 SPORT X, som har sikret sig sportsrettighederne til blandt andet Europa League, italienske Serie A og spanske LaLiga. Og så bliver streamingindholdet endnu stærkere, når vi opgraderer kunderne fra TV2 PLAY Basis til den fulde streamingløsning, TV2 PLAY Favorit + Sport. Begge dele har været bredt efterspurgt, så jeg forventer, at det vil vække glæde hos rigtig mange af vores kunder," fortæller Sune Nabe Frederiksen i pressemeddelelsen.

Kommer med løfte

Beslutningen om at fastholde prisniveauet året ud er et udtryk for, at man hos Stofa ønsker at styrke sin position og gøre det så attraktivt som muligt at være kunde:

"Vi har kigget vores tv-pakker efter i sømmene, og vi synes egentlig, at de ligger dér, hvor de skal rent prismæssigt. Selvfølgelig kunne vi tjene flere penge, hvis vi fulgte trop og hævede priserne, men vi vil være kundernes førstevalg, og det betyder, at vi skal være attraktive på både pris og indhold. Derfor er det et meget bevidst valg, at vi ikke hæver priserne på vores tv-pakker i hele 2021," slutter Sune Nabe Frederiksen.

 

Anbefalet til dig