Edwina og David Nylan fra Fleetwood, Lancs, oplevede enhver lottospillers mareridt, da de troede, de havde vundet en formue på £35 millioner (omkring 300 mio. kroner), men endte med ingenting på grund af en teknisk fejl. Parret havde anvendt Lottomobile-appen til at købe deres lottokupon i juleperioden, og skuffelsen var enorm, da de opdagede, at deres køb aldrig var blevet gennemført. Det skriver Ladbible.
Til trods for at have valgt de vindende numre for trækningen, fandt Edwina og David ud af, at de manglede midler på deres konto til at fuldføre købet af lottokuponen. Selv efter at have overført flere penge og sikret sig de potentielt vindende numre, stod parret overfor flere udfordringer, da de forsøgte at gøre krav på den livsændrende jackpot. Camelot, der er firmaet bag Lotto, informerede dem nemlig om, at de ikke havde nogen registrering af transaktionen.
"Da tallene kom op, så det ud som om, vi havde vundet jackpotten, men da jeg tjekkede, var der intet fra Camelot," sagde Edwina. Hun tilføjede, at en samtale med Camelots kundeservice afslørede, at et forsøg på at købe de ønskede numre var blevet registreret, men købet var ikke fuldført på grund af utilstrækkelige midler.
Camelot bekræftede, at spilleren havde forsøgt at købe en billet flere gange den aften, men uden de nødvendige midler, blev købene ikke gennemført. "Kun billetter, hvor købet er gennemført, kan indgå i trækningen," lød det fra en talsperson for Camelot.
Til trods for denne hjerteskærende oplevelse, har Edwina og David ikke opgivet at spille lotto. Edwina understreger, at parret har spillet i årevis og er erfarne med deres online konto. "Jeg har bare måttet fortsætte og ikke blive for nedslået," sagde hun.