Bør det indføres i Danmark? Her kan Lidl-kunder vinde 1,7 millioner kroner ved at handle for 170 kroner

Udland
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Lidl-kunder i Polen kan blive rige på at handle hos kæden.

Lige nu læser andre også

Det er sjældent, at man kan tjene penge på sin indkøbstur.

Men for Lidl-kunder i Polen, er dette ganske usædvanlige scenarie en realitet.

I Polen tilbyder Lidl fra den 5. februar sine kunder en unik chance for at vinde store beløb gennem sin 'Lidlotteri'-kampagne.

Kunderne får muligheden for at vinde indkøbskuponer på 500 PLN (cirka 860 danske kroner, red.) hver time, 25.000 PLN (omtrent 43.000 danske kroner, red.) hver uge, og en hovedpræmie på hele 1 million PLN (lidt mere end 1.700.000 millioner danske kroner, red.) i 'den store finale'.

Det skriver den polske avis Wiadomości Handlowe.

For at deltage i lotteriet skal kunderne lave et indkøb for mindst 99 PLN (cirka 170 danske kroner, red.) i en hvilken som helst Lidl-butik i Polen.

Det er værd at nævne, at alkohol, tobaksvarer, medicin, modermælkserstatning og gavekort ikke tæller i den sammenhæng.

Herefter skal de gemme deres originale kvittering og registrere den på lotteriets officielle hjemmeside.

Kampagnen, der er iværksat af Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa, har til formål at engagere og belønne Lidls trofaste kunder i Polen. Initiativ er en del af Lidls overordnede strategi for at forbedre kundeoplevelsen og give tilbage til lokalsamfundet.

Som en central aktør på det globale detailmarked driver Lidl cirka 12.000 butikker i 31 lande, heraf omkring 850 i Polen.

Kædens historie strækker sig tilbage til 1930'erne, og de første butikker under Lidl-navnet åbnede i Tyskland i 1970'erne.

I dag fortsætter Lidl med at udvide sit fodaftryk og sin indflydelse inden for detailhandlen ved at tilbyde kvalitetsprodukter og finde på nye idéer, ligesom det nye 'Lidlotteri'.

Håber du, at det nye koncept kommer til Danmark?

Anbefalet til dig