En kunde har henvendt sig til Lidl med en klage om en af deres medarbejdere. Den 48-årige kunde har beskyldt en butiksmedarbejder for gentagne gange for at følge ham for tæt rundt i butikken i Hanley. Det skriver Stokeontrend.
En tidligere klage af lignende karakter resulterede i, at Craig dengang blev kompenseret med et Lidl-gavekort på knap 50 kroner. Nu har Lidl undersøgt Craigs seneste klage og har opdaget, at han har været i butikken mere end 30 gange.
Han udtalte: "Jeg har ikke haft problemer med nogen andre medarbejdere, undtagen den ene, der følger efter mig og overvåger mig. Det er ikke en sikkerhedsvagt. Så snart han ser mig, begynder han at dukke op hver gang, jeg er her. Det er ubehageligt."
Godt træt af den konstante overvågning, valgte Craig at konfrontere medarbejderen under sit seneste besøg.
"Jeg handlede ind til en pårørende med demens, og han var der igen, kiggede frem og tilbage i gangene. Jeg konfronterede ham og spurgte, hvorfor han fulgte efter mig."
En talsmand for Lidl udtalte: "Det er altid vores mål at sikre, at vores kunder har en positiv oplevelse i vores butikker. Vi beklager derfor de to lejligheder, hvor kunden følte, at dette ikke var tilfældet. Efter at have talt direkte med vores team håber vi, at kunden er forsikret om vores gode intentioner."