Det sker fra af og til, at et specifikt produkt fra en dagligvarekæde vækker opsigt og bliver en forbrugerfavorit fra den ene dag til den anden.
Nu er det sket for et rengøringsprodukt fra Lidl, som har fået kunder til at flyve til tasterne af ren begejstring.
Sådan skriver mediet Redactie24.
Der er bred enighed om, at produktet, W5 Universalrens, er intet mindre end guld værd, når det kommer til rengøring.
Supermarkedskæden har selv - gennem et Facebook-opslag på en belgisk profil - påpeget, at produktet er særligt, fordi det blev fremhævet i en bedst i test.
I kommentarfeltet bliver produktets kvalitet yderligere bakket op. Herunder kan du se tre kommentarer på Facebook-opslaget omkring produktet.
"Godt produkt"
"Jeg vil prøve det"
"Et super produkt"
Selvom de fleste kommentarer er positive, så er det alligevel ikke ALLE, der er enige om, at produktet er så godt, som mange skriver:
"Jeg har det også, men det er bestemt ikke så fantastisk", skriver en bruger.
Den generelle holdning er dog, at produktet er formidabelt. Det viser sig dog nu, at den store interesse for produktet har medført uventede udfordringer:
"Desværre var produktet udsolgt klokken 11 på kampagnens første dag", skriver en bruger, som dermed kaster lys over, hvad der kan ske, når ét produkt pludselig får masser af opmærksomhed.
Historien om Lidls rengøringsprodukt, W5 Universalrens, afspejler de bredere tendenser inden for forbrugerkultur, hvor sociale medier og mund-til-mund-anbefalinger kan forvandle ukendte varer til noget, alle taler om.
Selvom denne artikel er bygget på udenlandske kommentarer, så er den også værd at læse som dansker, da produktet også kan købes i de danske Lidl-butikker.