Lidl-kunde raser efter køb af tilbudsvare: Internetbrugere skjuler ikke deres forargelse

Udland
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
En særlig Lidl-vare vækker nu opsigt.

Lige nu læser andre også

At støde på et godt tilbud kan lyse op i hverdagen og sprede glæde blandt forbrugere, der altid er på udkig efter værdi for pengene.

Dog viser en nylig hændelse, at ikke alle tilbud lever op til forventningerne, hvilket har resulteret i stor forargelse fra et hav af internettet-brugere.

Sagen er den, at en mand forleden købte en skruetrækker fra Parkside Performance-serien i Lidl til en tilbudspris på 250 PLN (omtrent 435 danske kroner, red.).

Glæden ved købet blev dog hurtigt overskygget af frustration, da skruetrækkeren ikke fungerede som forventet.

Sådan skriver det polske medie O2.

Selv efter at have udskiftet de medfølgende batterier, som ikke virkede, opdagede manden til sin forbløffelse, at enheden genererede gnister under brug.

Manden delte sin oplevelse i en YouTube-video, hvor han fortalte, at skruetrækkeren, der var annonceret som en model med børsteløs motor, faktisk havde en børstemotor.

Han påpegede også, at klistermærkerne på emballagen lignede noget fra en hjemmeprinter og antydede, at produktet kunne være en anden model, der blot havde fået et nyt mærke.

Dagbladet Fakt og portalen Bezprawnik.pl har dækket sagen, og den har udløst en bølge af forargelse blandt internetbrugere.

"Ingen ville bekymre sig om detaljerne. Det var en stor fejl. Spørgsmålet er, om det er på producent- eller distributionsniveau?", skrev en bruger i kommentarfeltet på manden video, hvortil en anden tilføjede:

"Respekt for at offentliggøre sagen og gøre opmærksom på den."

Dette tilfælde understreger vigtigheden af gennemsigtighed og kvalitetskontrol - særligt når det kommer til tilbud, der virker for gode til at være sande.

Anbefalet til dig