Lidl GB har nu annonceret, at de i år genoptager deres landsdækkende Toy Bank-kampagne.
I den forbindelse har de tilmed delt en med en rørende julereklame, der fortæller historien om en vaskebjørn, som gør sig store anstrengelser for at give en lille dreng en julegave.
Vaskebjørnens rejse indebærer at klatre på trafikskilte, at tage metroen og at krydse en flod på en træstamme - alt sammen for at nå familiens hus og lægge legetøjet under juletræet.
Reklamen har til formål at minde seerne om, hvor meget en lille gestus kan betyde for et barn i juletiden.
Sidste år sørgede Lidls Toy Bank-kampagne over 80.000 legetøj til børn, der måske ellers ikke ville have fået en gave til jul.
Kampagnen opfordrer kunder til at donere nye og uåbnede legetøj, spil, bøger, puslespil og håndarbejdsmaterialer til de børn i deres lokalområde, der har brug for det.
Donationerne kan foretages fra den 2. november til den 16. december. Både vaskebjørnen og aben, som ses i annoncen, er tilgængelige i Lidl-butikker i hele landet.
"I julen er der intet mere magisk end at se glæden, som en gave kan give et barn, og vi vil sikre, at denne glæde når ud til alle familier. Vores håb er, at vi ved at genindføre legetøjsdonationssteder gør det lettere for de kunder, der kan, at donere direkte til lokale velgørenhedsorganisationer og dermed give dem en lille mulighed for at gøre en reel forskel og hjælpe dem, der har mest brug for det", siger Peter de Roos, som er marketingschef hos Lidl GB, til The Mirror.
Annoncen slutter med, at den menneskelige familie sidder til middag, mens familiens hund og vaskebjørnen spiser sammen, hvilket understreger budskabet om, at de små ting kan betyde mere, end man tror.
Se den hjertevarmende reklame i videoen nedenfor.