Det er de færreste af os, der siger nej til gratis ekstra tilbehør i vores måltider, men det er en helt anden sag, når de ekstra tilføjelser er uspiselige.
En kunde blev forarget, da han fandt et stykke plastik i sin Buttermilk Crispy Chicken burger, som han havde bestilt hos McDonald's onsdag den 2. august.
Kunden, der går under navnet Ethan, fortalte Stomp, at han havde bestilt sin måltid via Grab-appen, og det blev leveret fra en McDonald's-restaurant på Geylang East Central, Singapore.
Ethan tilføjede, at ananassen i burgeren også var "rådden".
"Jeg følte væmmelse og smed burgeren ud," fortalte han og tilføjede:
"Grab (appen, red.) kontaktede mig for at sige, at de ville vende tilbage til mig, men jeg har endnu ikke hørt fra dem. McDonald's bad mig om at kontakte Grab."
Foto: Privat
"Jeg håber virkelig, at McDonald's vil tage fuldt ansvar for dette [...] heldigvis havde jeg ikke spist plastikken. Jeg kunne have skadet eller skåret min hals, tarm eller indre organer," sagde han og sluttede:
"Jeg håber, at ingen vil komme til skade eller blive syge i fremtiden."
Foto: Privat
Som svar på en henvendelse fra Stomp udtalte en talsmand fra McDonald's: "Vi beklager at høre om vores kundes oplevelse og har taget direkte kontakt for at rette op på sagen.
Fødevaresikkerhed er en topprioritet for os, og vi undersøger hændelsen for at sikre, at vores høje standarder for fødevaresikkerhed fortsat opretholdes."