McDonald’s indfører helt ny procedure: Slut med glemte bestillinger i posen

Af: Mie M.B

|

13/02/2024

Udland
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Vi kender alle frustrationen over at en bestilling er blevet glemt - nu er det måske fortid

Lige nu læser andre også

I et forsøg på at forbedre kundeoplevelsen og minimere fejl i leveringstjenesten har McDonald's taget et nyt og banebrydende skridt. Den verdensomspændende fastfoodgigant har implementeret en innovativ procedure, der involverer brugen af vægte i leveringsprocessen. Dette initiativ er designet til at sikre, at ingen dele af kundens bestilling bliver glemt, inden den sendes ud. Det skriver Ladbible.

Alle har oplevet frustrationen ved at modtage en ufuldstændig levering. McDonald's håber, at dette nye tiltag vil gøre en ende på denne problematik.

Den nye procedure indebærer, at medarbejderen vejer leveringsposerne for at sikre, at vægten stemmer overens med den forventede vægt for den givne bestilling. Dette skulle gøre det muligt for systemet at opdage eventuelle manglende varer og kun give grønt lys for udsendelse, når alt stemmer. 

Selvom dette tiltag repræsenterer et skridt i den rigtige retning mod fejlfrie leveringer, har nogle brugere på mediet TikTok udtrykt deres skepsis. De påpeger potentielle fejlkilder, såsom forkert ordreindtastning eller variation i vægten af lignende produkter. Ikke desto mindre udtrykker mange håb om, at dette vil forbedre nøjagtigheden af McDonald's leveringstjeneste.

Anbefalet til dig