Mor gjorde klamt fund i hendes McDonald's-morgenmad: Blev ikke taget alvorligt

Af: Thea Andersen

|

18/07/2023

Udland
Foto: Privat
Foto: Privat
Margaret Francic mistede hurtigt appetitten, da hun opdagede, hvad der gemte sig i hendes morgenmad fra McDonald's.

Lige nu læser andre også

En ubehagelig oplevelse hos McDonald's har efterladt Margaret Francic fra Australien bekymret og utilfreds.

For nylig bestilte moren til to sin yndlingsmorgenmad, en McMuffin, gennem drive-in. Men efter at have taget nogle bidder af morgenmadssandwichen bemærkede hun, at der var noget helt galt.

"Først troede jeg, at ægget havde været overkogt, men da jeg slugte, følte jeg en kløende fornemmelse i min hals," fortalte Margaret til News.com.au. Da hun undersøgte sandwichen nærmere, opdagede hun, at der var et grønt fremmedlegeme inde i brødet.

Hun viste derfor sandwichen til restaurantchefen og sagde: 'Dette ligner noget fra en handske fra en medarbejder', hvilket fik hende til at få det endnu dårligere.

Foto: Privat

Som plaster på såret blev hun tilbudt et gratis måltid, men hun er stadig utilfreds med, hvad hun opfatter som en ligegyldig reaktion fra personalet.

"De tog ikke situationen alvorligt, hvor jeg kunne være blevet kvalt eller have brug for lægehjælp," sagde hun.

Senere samme dag kontaktede hun McDonald's kundeservice, som bad om billeder af sandwichen. Restauranten ringede også til hende og anmodede om et billede af det grønne stykke plastik. Dette stillede hun sig kritisk over for, da hun allerede tidligere på dagen havde nævnt problemet over for restaurantchefen.

Tre dage efter episoden har hun stadig ondt i halsen. Hun er også bekymret over, hvilke skader plastikken kunne have forårsaget i hendes krop.

Den 30. juni blev Margaret informeret om, at hun ville modtage svar fra kundeservice inden for ti dage, men hun har stadig ikke hørt noget, skriver norske DinSide.

En talsmand for McDonald's har udtalt, at de tager fødevaresikkerhed meget seriøst og har strenge regler og procedurer for at sikre kvaliteten af deres mad.

"Vi er kede af at høre om denne kundes oplevelse, og vi arbejder nu sammen med restauranten for at undersøge sagen nærmere," lyder det i en erklæring til News.com.au.

Anbefalet til dig