En oplevelse på en McDonald's restaurant har efterladt en mor mindre imponeret og med en fast beslutning om aldrig at vende tilbage dertil.
Keira Evans, sammen med sin partner Lee og deres toårige datter Bonnie, var på vej hjem fra en fødselsdagsfest, da de gjorde et stop ved McDonald's-restauranten ved afkørslen til Congleton, England.
Oplevelsen var dog langt fra det forventede, da de blev mødt af borde dækket af affald og overfyldte skraldespande. Andre vrede gæster stod i kø og krævede at få deres penge tilbage under deres besøg lørdag.
Nu har Keira afgjort, at hun ikke vil vende tilbage til restauranten, på trods af at hun indrømmer at have haft en forkærlighed for den populære fastfoodkæde, skriver Mirror.
"Det handler udelukkende om rodet. Jeg husker, at det plejede at være rigtig godt. Det er den, der ligger tættest på os. Vi kan godt lide McDonald's; jeg ved, at det er en stor kæde, og man bør støtte lokale virksomheder, men det er praktisk, og vi er altid i Congleton. Jeg arbejder der, min datter går i skole der. Det er lokalt for os. Hvis vi er ude at køre, ender vi altid med at besøge den, men nej, jeg vil ikke vende tilbage. Jeg vil prøve andre steder. Der er meget ungt personale," fortalte Keira til StokeonTrentLive og tilføjede:
"Det kræver bare, at nogen tager ansvar for det. Det burde ikke være så rodet. Man kunne ikke engang selv rydde et bord, fordi skraldespandene var fyldte. Det virker aldrig som om, der er nogen, der har kontrol. De har brug for nogen, der gør rent konstant."
"Sidste gang jeg var derinde, gik jeg hen til kassen og ville betale med kontanter, men det tog så lang tid, så vi besluttede at bruge en maskine, hvor man får en kvittering med ordrenummeret på. Vi gennemførte betalingen, og de sagde, at de ikke kunne give mig kvitteringen."
"Så jeg havde ikke ordrenummeret, og vi var nødt til at kalde en medarbejder udefra, som prøvede at printe det ud. Til sidst fandt vi et bord uden bakker eller affald. Jeg ved godt, man normalt selv skal rydde bordene, men jeg så, at skraldespanden var overfyldt, så man kunne alligevel ikke ordne det selv."
"Ved kassen var der omkring fire personer, der klagede. Der var en kvinde, som sagde, at hendes burger var kold, og en anden havde klaget over, at noget manglede. En ung fyr kom ud for at gøre bordene rene, men han tørrede bare bordene af, der allerede var tømt. Han flyttede bare nogle bakker rundt."
En talsmand for McDonald's undskyldte for familiens oplevelse:
"Vi vil gerne undskylde over for denne kunde for deres oplevelse. Hygiejne og renlighed er af allerstørste vigtighed for os, og vi er skuffede over ikke at have levet op til vores høje standarder på denne særlige lejlighed. Vi anbefaler, at kunden kontakter vores kundeserviceteam, der kan yde yderligere support."