En tur i det lokale supermarked førte til en ubehagelig oplevelse for en britisk kvinde ved navn Rose.
Hun blev nemlig ganske forarget over navnet på en bøf, som hun kalder for både 'sexistisk og kvindehadende'.
Sådan skriver The Mirror.
Rose, som er mor til tre, var mildest talt rystet efter at have besøgt sin lokale Sainsbury, hvor hun havde fundet en bøf på udsalg, som havde navnet 'Big Daddy Beef Rump Steak'.
Den 38-årige mor insisterer på, at det er 'forkert og unødvendigt' at inddrage køn, når der markedsføres fødevarer. Hun påpeger videre, at man kunne have valgt mange andre ord til at beskrive bøffens størrelse.
Bør de følge med tiden?
"Det føltes bare forkert og unødvendigt," siger hun om, at et produkt med et sådant navn stadig er at finde på hylderne.
"Der er så mange måder, den kunne være blevet navngivet på, som også ville have kommunikeret den superstore karakter af det særlige produkt. Det føltes bare vildt upassende, og jeg var bare ikke tryg ved det."
"Jeg var chokeret og bare en smule skuffet over, at det i denne tid var muligt for den at klare sig gennem den kanal, den skulle igennem for at komme ind på hylderne."
"'Supersized steak' ville have haft den nøjagtig samme virkning. Der er marketingchefer, der bliver betalt store summer for at finde på et godt navn til et produkt. Det behøver ikke at være noget, der er så negativt og potentielt sexistisk og kvindefjendsk af natur."
"Hvad med 'Karen'?"
Efter at have talt med nogle af de ansatte i butikken om bøffens navn, besluttede Rose at lave et skriv på Facebook, hvor hun var ærlig omkring, hvad hun synes.
Hun blev dog hurtigt mål for ondskabsfulde kommentarer, som foreslog, at supermarkedet skulle omdøbe bøffen til 'Karen'.
Karen i dag er almindeligt accepteret som en betegnelse for en, der let bliver stødt over ting.
"Jeg er den mindst Karen-agtige person, jeg kender. Helt ærligt. Det er kommet fra en på internettet, der ikke ved det første om mig," siger Rose.