Twitter-brugeren Rosie Collington har delt billeder af sin morgenmad fra den britiske butikskæde Pret A Manger.
Som billederne viser, har Rosies morgenkage fået en ekstra ingrediens. Det ser ud til, at et søm stikker ud af fyldet.
"Jeg er ikke sikker på, hvordan jeg skal have det med, at der bogstaveligt talt var et rustent søm i min Pret brekkie i morges, jeg tror, det er en påmindelse om, hvor dette stads bliver lavet," skriver hun i sit tweet.
Prets SoMe-ansvarlige var dog hurtig til at opfange klagen.
"Vi er meget kede af og bekymrede over at høre dette, Rosie. Kan du sende os en besked med en bekræftelse af, hvilken butik dette blev købt i, så vi kan undersøge sagen?," skriver de til Rosie.
Men her var løbet allerede kørt, da uhyre mange Twitter-brugere var faldet over hendes billeder.
"I er færdige. I er nødt til at skrive en check prontooo," skriver en.
Foto: @RosieCollingto/Twitter.
"Det må helt sikkert være en gratis kaffe værd," tilføjer en anden.
Rosie var hurtig til at forsvare personalet i den butik, hun havde købt sin morgenmad i, og påpegede, at det tydeligvis var en fejl, der var begået i fremstillingsprocessen og ikke af salgspersonalet.
"Jeg vil gerne gøre det klart, at dette er et problem med fremstillingsprocessen - sandsynligvis er de ansatte for pressede til at foretage ordentlig kvalitetskontrol i hele kæden, ellers ville nogen have opdaget det," skriver hun og tilføjer:
"Personalet i butikken var fantastisk. Jeg er bare glad for, jeg opdagede det."