Stewardesse raser mod flypassagerer, der konstant stiller dette ene spørgsmål

Udland
Foto: Shutterstock.com
Foto: Shutterstock.com
En stewardesse har bedt passagerer om at stoppe med at stille det samme irriterende spørgsmål, da hun ikke kan hjælpe dem.

Lige nu læser andre også

Hvis du arbejder med kundeservice, er du næppe i tvivl om, hvor udfordrende det kan være at blive stillet et spørgsmål, du ikke kan svare på.

Men det er endnu mere irriterende, når du gentagne gange bliver stillet det samme spørgsmål, som ligger uden for din afdeling. En stewardesse har stået i denne situation et utal af gange og har derfor langet ud efter de passagerer, der kommer med dette spørgsmål.

Destanie, der deler sine oplevelser på de sociale medier under navnet @destinieaaa, har advaret om, at hun vil tage til genmæle mod de passagerer, der konstant antager, at hun ved alt om flyselskabets operationer.

Det primære spørgsmål, der irriterer hende, vedrører vouchers uddelt af personale ved gaten. Det er et emne, hun insisterer på, at hun intet ved om, da hendes rolle er i flyet. Det skriver Express.

"Min yndlingsting er, hvor mange gange jeg skal forklare passagerer, at som stewardesse arbejder jeg kun i flyet. Jeg ved ikke noget andet end at arbejde i flyet og med passagerer," forklarede Destanie i en video, der har fået mere end 60.000 likes på kort tid.

Hun udtrykte sin frustration over konstant at blive spurgt om vouchers, der bliver delt ud til passageren, hvis flyet er blevet overbooket. Det skyldes, at hendes job er i flyet og ikke ved gaten.

"Hvis de overbooker flyet, eller de vil have folk til at tage det senere fly, og personalet ved gaten vil tilbyde en stor sum penge for at tage det senere fly. Folk scanner sig alligevel ind og kommer om bord på flyet for at sige: 'Giver de stadig vouchers?'," sagde hun i videoen.

"Jeg siger, at jeg ved det ikke, da jeg kun arbejder i flyet. Jeg ved ikke engang, hvor jeg er lige nu. Dette er den tredje destination, jeg har været i dag. Jeg ved det ikke. Du kan stå af og gå hen og spørge, hvis du vil."

Stewardessen sagde, at det samme sker, når folk får en voucher til brug i lufthavnen. Destanie hævdede, at hun har haft passagerer, der har givet hende en voucher og forventet, at hun skulle hjælpe dem.

"De forstår ikke, at bare fordi jeg arbejder med kundeservice, er det ikke den slags kundeservice," sagde hun.

TikTok-videoen gjorde mange brugere forbløffede, hvilket flere af dem til at dele støttende kommentarer, hvor de takkede hende.

"Tak for at fortælle disse historie. Især i betragtning af den nuværende situation med AA. I fortjener så meget mere for det, I gør," skrev en bruger.

"Ingen løgne her. Kampen er reel," skrev en anden som kommentar til videoen.

"Stewardesse her. Jeg kan bekræfte alt dette… Jeg ved intet om prisen for sædeopgradering eller bagagekvoter. Jeg vidste ikke engang, at du betalte ekstra for at sidde her," skrev en tredje bruger.

Anbefalet til dig